lip 04 2020

Kruszwica i nie tylko

Komentarze: 0

Jak już  informowałam nasze stowarzyszenie otrzymało fundusze na realizację zadania publicznego. Projekt pt" Cudze chwalicie , swego nie znacie"  uzyskał uznanie  w Starostwie Powiatowym i kiedy pojawiła się możliwośc jego realizacji od razu skorzystaliśmy. W wycieczce brało udział 45 osób , mam nadzieję ,że zadowolonych.laughing

Pierwszym punktem naszego programu był godzinny rejs statkiem "Rusałka" po Gople.Wiadomości na temat jeziora, flory i fauny, mijanych obiektów  przedstawił nam kapitan statku. Po zejściu ze statku  czekał na nas już przewodnik PTTK.Za Jego sprawą poznaliśmy historię Kruszwicy,prawdę i mity o Mysiej Wieży, historię Wzgórza Zamkowego.Następnie podjechaliśmy do Kolegiaty- bazylika z 12 w. i wysłuchaliśmy  historii i zwiedziliśmy wnętrze bazyliki.

Po tych doznaniach  natury duchowej przyszedł czas na obiad, zamówiony w restauracji Kołodziej- rosół i dyżurny  kotlet schabowy dał nam energię do dalszego zwiedzania. Tym razem udaliśmy sie do miejscowości Złotowo na przeprawę  promową.  Wróciliśmy do Kruszwicy- czas wolny każdy wykorzystał wg. uznanaia.

Zdjęcia   w kolejności chronologicznej. Na końcu nasz P. kierowca, który sprawił ,że dojechaliśmy szczęśliwie do domu.

w_grupie_razniej
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)